Pages

Wednesday, March 21, 2012

-_-"

Lari lari lari
Aku lari tinggalkan semua ini
Untuk mencari-cari
Cari ketenangan diri
Keluhan hatiku tak siapa yang tahu
Ku simpan semua sebak di dada
Biar ku yang terluka
Pernahkah kau mengerti
Caraku memujukmu
Pernahkah kau hargai
Caraku mencintaimu
Mengapa aku yang terluka
Aku yang merana
Aku yang menahan sisa baki cinta ini
Engkau yang meminta
Aku yang sengsara
Rimas rimas aku rimas
Lari lari aku
Lari tinggalkan tinggalkan semua ini
‘Tuk mencari untuk mencari ketenangan
Aku pergi tinggalkan
Tinggalkan kau sendiri
Ku pergi kini ku pergi
Tinggalkan mu sendiri

2 comments:

Anonymous said...

buy tramadol without rx tramadol online pharmacy no prescription - buy tramadol online with visa

Anonymous said...

buy phentermine phentermine online india - phentermine online pharmacy no prescription