Pages

Sunday, March 18, 2012

alor star

assalamualaikum, teringat dekat someone ni, bile aku bg "askum"
tak pasal pasal kene marah. -_- ye ye kan salah.
hee cukup pakej 3 hari 2 malam aku dekat alor star.
kalau ikot pakej pelancongan hasani pun belum tentu aku mampu,
2tahun lebih aku dekat kulim. kali ni 1st time aku pegi alor star.
like... and aku pergi padang besar jugak. pejalanan 4jam jugak kot.
sampai sane dlm 4 lebih. -_-

suke sangat sebab dapat beli macam2 .even memang tak pennah cukop.
hee. 
bangunan alor star
no flat Thailand..hee
dekat sini best ade mcm2.
kami :)

3 comments:

nur kasih said...

bukan bangunan alor star la syg oii...tp menara alor star...=)

nur kasih said...

bukan bangunan alor star la syg oii..tp menara alor star..=)

wokie dokie... said...

ooo slah he.. hahahaha... maaf maaf