Pages

Friday, December 9, 2011

salah erti kan..

adik aku ada ramai kawan,
and kadang2 aku sendiri tak dapat cam kawan2 dye..
sebab banyak sangat kawan dia yang panggil dye, bile datang rumah aku..
yang aku kenal pon budak2 lorong umah aku nie,
haha yang lain tak kenal.
tapikan,,
aku ada minat + suka tgk muka, + aku selalu pandang muke 
seorang kawan adik aku ni.
muka dia comel gile, die rendah je,
hensem lah senang citer,
tapi lagi muda dr adik aku, muda sethun kut mcm 2 lah,
tapi tadi dia dtg rumah,
aku pelik sgt2, adik aku tak layan langsung die? 
tibe2 aku pulak yang sakit hati,
sbb aku minat bdk 2.. muka dia muka lembut..
agak nakal kan adik aku ni,
haha.
pas 2 aku plak yang terlebih.. g marah adik aku.. haha
pas 2 adik aku dengan sabar nya,
dia dtg dekat aku cite benda yang betol,


adik :: kaka! eg bukan sengaja x nak layan dia,tapi dye 2, nak curi netbook eg hari 2,
kakak :: mane eg taw, jgn nak tuduh orang he.
adik :: eg bagun2 tdo je jumpe dia bawak keluar netbook 2, bile eg paggil dye nak lari bwk netbook 2,
kakak :: tbe2 je sdh n x terkate ape..sbb dye mmg comel+ peramah+ sweet glee...myb aku ckp dye sweet sbb dye selalu tegor aku kot, haha... wat ever... ko bdk kecek, x pe aku x kesah.. bdk2 kn...

No comments: