Pages

Monday, December 12, 2011

alert

amat penting buat kaum hawa
saya bermohon, agar orang yang di sekeliling saya,
menegur saya, memaksa saya,
agar saya tak ketagih dengan coke,..
fast food..
sesungguhnya benda2 nie semua sedap sangat,:(
awe be careful.
saya mahu menjadi seorang ibu,
maaf..
tak nak minom da (walaupun dah banyak kali aku cakap)
tolong la.. tolong laaaa....
katakan TIDAK KEPADA 
my fav drink... 
hurmm say bey2 to you..
nak tinggal kan bendi ni lagi senang daripada nak tinggalkan coke.
huh..try awe try... for my future.
pikir negatif terhadap product2 ini.
  • MAhaL(mahal ke)
  • tak sedap!!! (hmm )
  • air coke ada 8 tong gula
  • process buat daging mcd (mcm cerita en.fauzi)
  • kfc punye roti KERAS!!
  • makan nasi ayam periuk besar lagi besttt!!
  • makan nasi lemak mummy lagi best.
  • minum air epal banyak vitamin.
  • err tapi sekali seminggu boleh tak coke? (TAK BOLEH!!) stat from now..STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!
  • awe pleaseeeeeeeeee fikir.
  • ingat pesan mak, pesan yunk, pesan k rehan, n cerita k.nadia. -_-"
  • saya sayang ovary saya.
  • kiri baby boy kanan baby gurl ( main hentam je labu)
  • masih sayang kedua2 nya. 

2 comments:

Nadya Joe said...

cerita k.nadya pon ada juga ??? -,-

wokie dokie... said...

yg cancer 2 lahh..
-_- coke menyeramkan...