Pages

Saturday, December 28, 2013

CeRitaRa CintA

aSSalamuaLAIkum... 
29/12/13 6.10a.m
lamanya x update blog. mungkin tidak se active dulu. 9 month x update .kalau orang bersalin ni .tengah tunggu hari ja nak berpantang., huh actually last update bout work kn. aku keja x lame pun dekat compny tu. just around 5 month gitu.after tu tukar tempat kerja and until now. insyAllah.. moga segala urusan aku dipermudahkan. amin2. kejap je masa berjalan. 
2.4.2011 aku kenal kau dan kau kenal aku. n 11.8.2013 aku boleh bertunang tak tahu lah tertunang or whatever.. 

nk cakap pasal dugaan..
terlalu banyak yang aku dan dia tanggung sekarang ni. dan kadang2 aku rasa giveup.tapi alahamdulillah. aku kejap je angin nye... dan tak tahu lah dye mcm mne. and mungkin sebab aku selalu "kejap je angin nye"
dye ambil kesempatan buat hati aku mcm x de n terus menerus tampa memikirkan ape yang aku nak ..ape yang aku inginkan dalam hubungan aku dan dye. ya Allah. moga dipermudahkan segala urusan. malas nak cakap pasal hubungan . ikot saje lah ape yang ditentukan. InsyaAllah.

work.
pasal keja. so far best ..bos yang baik. walaupun bising(sometime) staff yg okay2. banyk bantu aku waktu aku mule2 masuk dulu. sangat2 best. tak sabar nak tggu new year.. ada kirim kek Amanda from Indonesia. thanks bapak2..haa kebetulan ada budak praktikal from IKM jb... jauh dikkk datg praktikal. x pe.. after ni smbung stdy n stdy n study... good luck all. 

family
besttt sangat sbb family kami baru dapat baby junior... Izz Zara Humaira. until now x dan nak jumpe izz zara. hope sempat jmpe sebelum izz zara membesar. seronok tgk sepupu sepapat semakin membesar.. maybe sbb depa kecek2 kot.. heee adik..nina, harith, hadif, mia, dawish, asyraf, arsyad and izz zara. sayang semua. 

7.1.14
tarikh keramat. and x sabar nak cuti lame.. hope everything okay. and hope jugak appraise membuatkan aku boleh naik gaji. errr hope2 so. merepek sudah. 

raja fazrul afiq
sayang, rindu, cinta,benci, menyampah semua ade dekat awak sekarang ni.. okay bye

No comments: