Pages

Thursday, November 15, 2012

merunsingkan.. OMG!

okay...masa mula2 naksambung study dulu...
mak yang suruh..sampai ke tahap diploma pun ,,yes mak yang suruh..
and thanks banyak2 dekay my mom...


after 3 years .. alhamdulillah...
tamat jugak aku punya study..and insyAllah...
tahun depan convo.. memandangkan uniKL punya convo setahun sekali kann..
okay... time ini....detik ini..hari ini...
1.42pm, ketika kaum adam sedang menunaikan solat jummat... 
aku rasa muka aku kena hentam dengan seketul batu yang amat besar..
OMG!!..aku tak suka saat ini... and tak berapa nak suka lah...
semua.... SEMUA..... S.E.M.U.A ...
orang tanya aku.... "dah mula kerja ke"
arggghhhh.....kalu lah kerja tu semua A.B.C... 
aku rasa semua orang dah kerja sekarang..
bukan aku tak usha...(okay lah fine) mmg tak keluar pegi cari kerja..
tapi aku tahu laaaaaaa nak kerja...!!
arrrgggahhhh.... tensionn!!! yang pasti amat tension..
especially my mom...adoii...
memamg lah dia tak push!..
but dia buat ayat2 sedih...adoiiiii....
lagi sekali tension... makkkkkk........
kerja sekarang susah... hmm sedih..

okay lahh doakan aku rajin untuk mencari kerja.. and cepat untuk mendapat kerja.


No comments: