Pages

Thursday, January 12, 2012

sayu

macam mana nak mula ya..
tak tahu lah, hati ni rasa sayu je bile nak balik msi,
rindukan mak, adik,
rindu nak bebel2 dekat adik,
rindu sangat..tapi aku still boleh cool lagi..
masuk malam pun still rase perasaan yang same,
9.15pm 
msg dr mak,
kakak dekat mana dah mkn...
msg pertame, aku dah stat tak cool dah time 2.
aku reply lah, then mak msg.. kakak, sunyi lah kakak dah balik.
ya allah, tuhan je yg taw.. terus nagis aku.. langsung ta cool.
sampai skrg 9.50pm
mengelinang air mate aku..
mak,
insyallah mak, awe akn berusaha untuk mak, 
akan senangkan mak satu hari nanti.
akan buat mak bangga dengan awe,
akan buat adik bangga dengan kakak die.
insyaalh mak,


ya allah, 
berilah kesempatan untuk aku capai impian ku,
sesungguhnya kau adalah maha berkuasa.
amin.

2 comments: