Pages

Wednesday, November 30, 2011

cerite

1.12.2011
10.37 a.m
sempat lagi kot nk update blog..
walaupun aku tahu pukul 11 nk g jmpe en.dayat..
aku bukak punye bukak.. bukak blog kawan aku kan..
aku terbukak satu blog nie..
hurmm..
jujo dari hati aku cakap,
aku hormat korang berkawan bertahun-tahun lama nya,
and sikit pun aku tak nak kacau.
even aku nampak macam ni.
aku ade hati jugak..
aku tak peramah yess.. tak banyak mulot yess..
sebab pengalaman mematangkan aku,
cukup lah dekat ilp. aku banya mulut, and suke ikot rentak sendiri,

tapi dekat unikl..aku cube ikot rentak orang.. follow je.
tapi kadang2 aku pun manusie..ada rase marah..ade rase happy,,
sumpah kawan, saya x de niat nak rosak kan persahabatan korang 2 owg ,
kalu punca nya saya,
saya mintak maaf sangat2
saya tak mintak awak pecaye kan saya,
tapi saya taw.. and sedih bile tgk korng mcm ni..
and saya tak tahu mana silap nya.
jika silap saya, saya betol2 mintak maaf,

dari sem satu saya seolah-olah di campak2. and saya tak kesah,
sebab saya tahu saya tak boleh nak senang kan hati semua orang,
and saya banyak kurang...
tapi pecaya lah satu, saya juga ada hati dan perasaan,

kepada kawan..
saya hanya ingin berkawan..
tak da niat nak rosakkan hubungan sekawan.

from :: badan besa, hati kecek.

No comments: