Pages

Sunday, September 11, 2011

sorry!!!

im not too perfect.
but i tried their best to be perfect.. ):
seriously sememang nye saye mmg penakot.
sy x taw mcm mne sy nk bg taw awak tntang rase aty saye nie dekat awak.
sy cume mnx awak paham tatkale sy dalam ketakutan.
sesungguhnya sy mmg seorg yg penakot awak.
saya tau awak banyak x paham,
x mengerti saya..
dalam aty kecil awak,awak mesti tertanye2...
kenape mesti takot..benda biase lah 2.. bkn jumpe hantu pon..
org nk belanje makan pun tak nak.
saya bukan tak nak awak..
tapi saya takot..saya lebih kenal diri saya awak..
tahap sopan santun saya mcm mana..yess sy mmg tak reti..
erti kata lain..langsung tak pefect.
tapi kenapa awak masih terima saya?
sedangkan dari kite mule kenal dulu..
saya x penah sorok ape2 pon dari awak...
tentang perangai buruk saya nie..
awak sendr paham..n awak sendr tahu...
tapi kenapa awak masih jugak tak boleh memahami saya
ye awak?
kadang2 kan awak..saya kecek aty dengan awak..
tapi saya biarkan jew...
sbb saya malas nk besa kan...
awakk...
maafkan saya awak..
bukan saya x nak jumpa parentz awak..
tapi saya takot awak...
takot yang akan buat awak sendr meluat 
tengok cara saya rasa takot nie awak..
sebab saya mmg seorg penakot....
sorry!!



No comments: